Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг/ виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади
|
1
|
Місцезнаходження
|
37600, Полтавська область, місто Миргород, вулиця, Гоголя, 80
відділ № 1 38300, смт В.Багачка вул. Шевченка, 73
відділ № 2 37300, м.Гадяч, вул.Полтавська, 44
відділ № 3 37200, м.Лохвиця, вул.Перемоги, 8
відділ № 4 38000, смт Шишаки, вул.Партизанська, 6
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Графік роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00
обідня перерва з 12.00 до 13.00,
вихідний – субота, неділя
|
3
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт
|
тел./факс: (05355), тел. 5-25-41
E-mail: upsznmyrgrda@adm-pl.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2007 № 150 „Про затвердження Порядку виплати деяким категоріям осіб з інвалідністю грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування”; постанова Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 969 „Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 17 червня 2004 р. № 785 і від 7 лютого 2007 р. № 150”; постанова Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 № 1017 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 17 червня 2004 р. № 785 і від 7 лютого 2007 р. № 150”; постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 № 1035 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики України від 22.01.2018 № 73 „Про затвердження форм документів щодо забезпечення структурними підрозділами з питань соціального захисту населення санаторно-курортним лікуванням осіб пільгових категорій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.02.2018 за № 163/31615
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Грошова компенсація за путівку виплачується особі з інвалідністю, якщо вона протягом попередніх трьох календарних років перебувала на обліку та не одержувала безоплатної санаторно-курортної путівки
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Заява особи з інвалідністю про виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки
(далі – компенсація);
медична довідка за формою 070/о щодо необхідності забезпечення санаторно-курортним лікуванням;
посвідчення особи з інвалідністю, що підтверджує її належність до пільгової категорії громадян;
облікові дані про одержання путівок чи отримання грошової компенсації
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для призначення компенсації, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
-
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Подання документів до заяви не в повному обсязі;
заява подана особою, яка не має права на призначення компенсації;
смерть отримувача даної послуги
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Призначення компенсації / відмова у призначені компенсації
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Повідомлення про призначення компенсації видається одержувачу. Компенсацію можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку
|