Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг/ виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади
|
1
|
Місцезнаходження
|
37600, Полтавська область, місто Миргород, вулиця, Гоголя, 80
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Графік роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00
обідня перерва з 12.00 до 13.00,
вихідний – субота, неділя
|
3
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт
|
тел./факс: (05355), тел. 5-25-41
E-mail: upsznmyrgrda@adm-pl.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” від 22.10.1993 № 3551-XII
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.1994 № 302 „Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни”; постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685 „Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення”
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Заява, наявність відповідного пакета документів. Бланк-вкладка видається учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
1. Заява (з пред'явленням паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця).
2. Копії документів (за умови пред'явлення оригіналів):
- пенсійного посвідчення; - посвідчення учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни ІІ чи ІІІ групи;
- довідки МСЕК про групу та причину інвалідності (якщо надається посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни).
3. Довідка з військового комісаріату про службу у Збройних Силах, про участь у бойових діях у період Другої світової війни.
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для видачі бланка-вкладки до посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника бойових дій подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Надається на протязі 10 днів, за умови наявності всіх необхідних документів
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
1. Надання неповного пакету документів
2. Невідповідність вмісту наданого пакета документів вимогам чинного законодавства.
3. Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Вкладка до посвідчення / повідомлення про відмову у видачі вкладки
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто, у випадках, передбачених законодавством: через представника (законного представника), засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку
|