КУДИ І ЯК РОБОТОДАВЦЯМ ПОЛТАВЩИНИ ПОДАВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ
Починаючи з 1 січня цього року, Фонд соціального страхування України передав свої функції до Пенсійного фонду та наразі перебуває у процесі припинення. У зв’язку з цим у багатьох роботодавців Полтавщини виникає питання, куди відтепер подавати повідомлення про виплату коштів за лікарняними і чи потрібно це робити?
Система оперативного інформування про здійснення виплат була впроваджена в 2018 році. Це допомагало контролювати використання коштів, дотримання прав застрахованих осіб і реалізувати ризик-орієнтовані підходи в перевірках страхувальників.
Зважаючи на те, що Пенсійний фонд України став уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку, наразі продовжують діяти нормативно-правові та розпорядчі акти Фонду соціального страхування України.
Отже, до прийняття Пенсійним фондом відповідного власного порядку форма повідомлення про виплату працівникам коштів, отриманих від ПФУ, та строки його подання не змінились.
Якщо необхідно подати повідомлення до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, роботодавці можуть надіслати документ на офіційну електронну (gu@pl.pfu.gov.ua) або юридичну адресу (вул. Соборності, 66, м. Полтава, 36014).
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області